Biblioteca Centrală Universitară „Lucian Blaga” lansează serviciul ChatBot

Biblioteca Centrală Universitară „Lucian Blaga” lansează serviciul ChatBot, menit să vină în întâmpinarea utilizatorilor.  ChatBot – Facebook este un asistent virtual  care oferă informații de interes comun cititorilor BCU prin activarea unor răspunsuri presetate, în limbile romană și engleză. În cazul în care răspunsurile nu sunt suficiente, cititorul este direcționat către Serviciul de Help Desk al bibliotecii, întreabă bibliotecarul, sau poate lăsa un mesaj cu o întrebare specifică, iar un bibliotecar îi va raspunde.

ChatBot-ul a fost configurat cu ajutorul tinerilor de la Digital Help,  Cătalin Capusan și Dragoș D. Gal, printr-o colaborare cu Biroul de Marketing și Departamentul de Relații cu Publicul din BCU.  Momentan ChatBot-ul se numește Librario, dar lasă deschise opțiunile pentru un nou nume și îi invită pe utilizatori să facă propuneri în acest sens.

În această perioadă se desfăsoară campania TESTEAZĂ-L! BUTONEAZĂ-L! BOTEAZĂ-L!

Se poate propune un nou nume aici  sau accesând link-ul  goo.gl/eHHkKz

Pentru testarea serviciului e nevoie  să scrieți un mesaj pe Facebook către BCU, folosind funcția de Messenger a Facebook-ului  sau accesând link-ul  https://m.me/bcuclujpage?ref=w1412958